well, shoot

lantilles said: "Rehn you should really help me decorate my flat? I got a buncha droids and a couch and a bed but I dunno what else to put in it??"

image

"I have so many suggestions! For where to put Republic memorabelia!"

(No, but for real there is a Correllia sign you can get. Unfortunately, all the green stuff is Czerka stuff so far.)

#rehn rumina   #ebriosa art   #all the cool people love droids   #and the Galactic Republic   #lantilles   #geviana   
6 notes
 

well, shoot

dread-masters said: *Styrak, holds a datapad with a message: "I'm a damn flirt"*

image

#styrak   #rehn rumina   #republic banners everywhere!   #dread-masters   #ebriosa art   #swtor   
7 notes
lantilles:

ebriosa:

lantilles:

wow obisen is so good at decorating. 

Yeah, he needs to work on that.
Now this

is how

you decorate.

Look I don’t have the credits or mats to do all that!!!!
I really need to figure out how to get scrap piles though because I will totally fill a room with them for gevi

If you republic banner it, they* will come. width=

lantilles:

ebriosa:

lantilles:

wow obisen is so good at decorating. 

Yeah, he needs to work on that.

Now this

is how

you decorate.

Look I don’t have the credits or mats to do all that!!!!

I really need to figure out how to get scrap piles though because I will totally fill a room with them for gevi

If you republic banner it, they* will come.

#*droids   #*or stuff to make droids out of   #it's true i have too many credits   #and have been stockpiling mats for a while   
18 notes
 

your stronghold is a treat! i’m gonna end up using each of my stronghold rooms as a different studio apartment for each rp character i have, so it’s really awesome to see a totally cohesive setting. <3 thanks!

Thank you! I don’t know how it’ll be once it launches for real, since the Coruscant stronghold is massive and really my ladies only have a tiny apartment, but maybe… maaaybe I’ll let Rehn get that promotion. Getting RP and these places working right is going to take a lot more time than me going “What can I craft/buy really quickly just to get a feel for what I want so I don’t waste any time/money when it launches?”

But I think ultimately it’s going to be cohesive as heck because Rehn will put Republic propaganda anywhere and everywhere.

#naturalpolice   
2 notes
lantilles:

wow obisen is so good at decorating. 

Yeah, he needs to work on that.
Now this

is how

you decorate. width=

lantilles:

wow obisen is so good at decorating. 

Yeah, he needs to work on that.

Now this

is how

you decorate.

#swtor   
18 notes
 

Yes, the KOTOR Manaan music plays on Manaan

I bring the important news from the PTS.

(Also, if you’re on this evening, stop by Rehn’s Coruscant digs. I’ve got them open to the public and I stopped just throwing things around and started working in earnest, so go see! Whisper me and I’ll give you a key, too!)

#swtor   #swtor manaan   #this is not really a spoiler but I'll tag it   #swtor spoilers   #Favorite KOTOR track   #Jeremy Soule is fantastic   #Ahto City   #THIS IS NOSTALGIC is all I'm gonna say   
6 notes

lantilles:

calleo:

tehjai:

lisipuska:

So excited for this aaaah

The Kaas apartment is gorgeous. I love the rain on the windows.

The NS one?? What a beautiful palace omg

Well. The penthouse may become an actual thing. YES GOOD

This is why I’ve started doing dailies again on everyone.

50k for one Ilum run on about 8 or 9 55s…I will be able to afford these things :D

Downloading the PTS right now so I can try and get a feel for Gevi and Obisen’s place.

Have to get ALL THE IMPERIAL PROPAGANDA and just clutter Gevi’s apartment with shit because she’ll never be there. :P

I’ve got Rehn’s Coruscant one at 100% (it’s a lot of junk and Republic banners and trophies while I craft like crazy). If anyone wants a key on the PTS, let me know and I’ll add you to the list. I’ve also got it public, because it’s hilarious. I have a room full of pets surrounding my ship droid.

#swtor   
29 notes
 

I am a non-violent person, but if someone calls me “m8” again I will flip. In the short time that’s become widespread, it’s like this beacon of terrible behavior/attitude and I reflexively just want to mess up the face of anyone who says it.

Fuck m8. Burn it to the ground.

#I'm sure some people use it well   #but i have not encountered them   #jerks ruining things again   #the fedora story   
1 note

I think everything is Star Wars now and forever. I used to draw webcomics, now I draw other terrible shit. I like all those things and dislike those other things. I have a webpage again! meaghanquinn.com

I play SWTOR on Ebon Hawk - Character List

Commission Info: Currently Closed

Always accepting art requests even if I don't always draw them. Always accepting Teen Girl Sith questions!

Star Wars : The Old Republic Referral Code